Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 31 januari 2010

Dunka dunka musik som mormor sa...

har jag lyssnat på i bilen på väg hem från fjällen. Där jag har åkt scouter och slalom.....kul, men det är skönt att sitta stilla hemma också. Medans jag bastade i fredags, så redigerade Jens och Stefan musikvideon till Shiver. Dags att vi gör nånting vi också Ida! Eller hur!? Inspirerad av naturen och dunka dunka musik längtar jag till Last Leaf! På onsdag ses vi igen och repar.
Sen hoppas jag att Jerker har tid att ses snart! Vore nice att snacka ihop oss lite.
Nu ska jag lyssna på ännu mer dunka dunka musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar