Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 25 januari 2010

Rosor på kinden och solsken i blick

Med snö i skorna, har min skoldag varit annorlunda än andra skoldagar. Skönt det är att vara ute och pulsa i snön!
Filmade mest när mina klasskompisar tävlade, kanske därför mitt lag vann! Men jag kände mig som en vinnare ändå! Oooo
Energin tog dess värre slut nu efter middan.....
Men snart ska jag ta fram papper och penna och skissa på en bild som ska representerar en barn förställning.
Imorgon repar vi Last Leaf! Hoppas nån kommer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar