Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 19 januari 2010

Ordning i kaoset


Nu har jag köpt en kalender för att kunna hålla reda på 2010! Så Ida, jag tycker att vi bokar in en tripp till Ljungdalen så fort vi kan! Stugan ute i vildmarken är fantastisk att skriva låtar i.
Jag har också köpt en fet pärm som vi kan samla allt material i! Dagarna går, ge mig en vecka till, så har jag nog kommit in i vardagen och allt nytt som ska göras. Sen ökar vi Last Leafs hastighet och kör så ofta och fort vi kan ;)
Men på torsdag ses vi som sagt och repar med Hampus och Anton!
Ses då!


1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att vi är på samma våglängd.
Jag har också köp en kalender och den ska fyllas med Last Leaf och en tripp till Ljungdalen så klart. Längtar!!!

Vi ses i morgon :)
Kram
~Ida

Skicka en kommentar