Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 27 januari 2010

Vårshow i snöoväder

Ha så kul med stickningen Ida! Själv så drar jag till fjälls imorgon kväll och kommer hem igen på söndag. Ska bli sköööönt! Men jag hoppas att snöovädret har dragit åt fanders vi de laget. Glad att jag tog mig hem från Härnösand idag överhuvudtaget!
Trots vädret har jag just kommit hem från VÅRSHOWEN här i Sundsvall! Det musikestetiska gymnasieprogrammet rockade loss på scenen och gav mig en och en annan flach back. När jag var med, för läääänge sedan sjöng jag den tår drypande smör baladen"I will always love you".....och Ida var en av dansarna....kul var det!
Nu ska jag försöka varva ner och sova en efterlängtad sömn. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar