Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 28 januari 2010

SNÖ

Snö snö snö... ska snart ut och skotta uppfarten innan jag åker in till stan.

Bilden till vänster tog jag en dag när jag åkte skidor till sidsjön och det var klarblå himmel...men alla dagar kan ju inte se ut så.

I Eftermiddag ska jag börja kolla upp möjligheter till att jag och Hanna ska kunna bilda en studiecirkel. Vi skulle nämligen behöva hyra en replokal så att bland annat Anton ska kunna spela på trummor i stället för en cajun. Sedan så vill vi kunna vara fler att repa och det kanske skulle vara skönt för Hanna och hennes sambo att vi inte är hos dom varje gång. Jag ska i alla fall sätta igång och kolla vilka möjligheter som finns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar