Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 7 januari 2010

Stories



I går eftermiddag strängade jag om gitarren och fick äntligen utlopp för den sång som cirkulerat i mitt huvud i 2 veckor. Så skönt! Vilken urladdning!
Jag började skriva den hos en god vän och i går vart den näst intill klar :D
...lite av en uppmaning att våga älska och ta vara på all slags kärlek som är positiv.
Jag vet, jag är en hopplös romantiker både på kärlek och vänskapsplanet!

Kemi, vilket enigma!

Vad skulle livet vara utan det? Tråkigt skulle jag tro och inte ett dugg spännande.

Snart drar vi igång inspelningarna av Shiver. Jag ska och hämta lite rekvisita i dag och börja förbereda mig mentalt. Jag pratade med Stefan och Jens som hastigast i går. Dom satt och redigerade för fullt. Nu är processen i gång i gen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar