Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 10 januari 2010

En härlig kväll hos Jens i går, Tack!

Glad, rörd, imponerad, inspirerad!

Jag kunde ha tittat på musikvideon hur många gånger som helst. Jag vet att det fortfarande är en del kvar att göra
men vilket jobb Jens och Stefan har gjort.
Känner mig glad och överväldigad över hur vackert det var.
Att jag och Hanna har gått från den musikaliska skapandeprocessen till att nu avsluta med Jens och Stefans tolkning i musikvideon.
Underbart!
Det känns lite ovant att se sig själv på bild på det sättet, men om jag bortser från det så märks det på inspelningen vilken bra kemi vi fyra haft och att vi haft roligt :D


Tack Jens och Stefan för er konstnärlighet och känsla för det ni gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar