Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 23 januari 2010

På G

Efter en skön sovmorgon, är det dags att röra på sig. Ska åka och kolla på ännu en Revy, med Indals gänget. Där kanske vi kan hitta inspiration!? Medans jag gör mig iordning lyssnar jag på Madonnas nyaste skiva Celebration. Gillade henne när jag var 10-12 år, dansade med hårborsten som mick framför spegeln och sjöng hennes låtar. Nu? Hi hi, det känns som om hon har funnits så länga jag kan minnas pop musik. Tänk att människan fortfarande håller på?!
En skiva jag fortfarande gillar med henne är Ray of Light. Nu ska jag lyssna på den istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar