Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 24 februari 2010

Rastlös själ=Motion sökes


Efter att ha tittat på reprisen av Hellner och Ohlssons 30 km dubbeljakt, så var jag så taggad att jag inte kunde sitta stilla. Blodet pumpar i kroppen och jag bara måste få åka skidor nu!!!

Och vad är det som gör att jag inte kan åka?!?! Jo det är för kallt, suck :(

Det kan vara farligt att andas in för mycket kalluft om det ligger kring -25 grader vilket det gör i kväll....och om man vill motionsåka med fullt ös, vilket jag hade för avsikt att göra. Jag är riktigt på G.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra av den....kanske får titta på OS i stället, då pianot är hos Hanna.

Rep i morgon i alla fall. Är taggad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar