Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 20 december 2010

I slutet av dagen....

Babysång avslutning och storhandling av julmat....det var min dag i en mening.
Inte lätt att vara fåordig när det ska till att bloggas......
Ser fram emot sängen just nu och undrar varför jag fortfarande är vaken?
Skulle jag vara nått annat djur än en människa, så skulle jag kanske vara en uggla, katt eller nått annat nattdjur? Spelar nästan ingen roll hur trött jag är så kan jag ändå inte somna? Hm....besvärligt, ska kanske strö glo på TV eller bläddra i en bok.
Uppenbarligen har jag inte så mycket kvar att ge av mig själv idag.
Så, godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar