Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 26 december 2010

Snöat in....

Vaknade just ur en drömsk dvala.....tittar ut och och ser bara ett moln av vit rök. Efter en helg full av liv, bedövades jag av stillheten hemma när ingen av mina gäster vågade ge sig ut i ovädret och på de vägarna som skulle ha lett dom hem till mig.
Potatisgratängen ligger orörd kvar i ugnen och köttbullarna kvar i kylskåpet. Här hemma är det det så tyst och stilla att jag slumrar in varannan minut. ÅH! Nu hör jag traktorn!! Om den mullrande hjälten skottar fram min bil, så kanske jag kan åka dit jag är bjuden ikväll!
Men samtidigt så är det bra att jag vilar........
Ganska skönt att vara insnöad ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar