Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 3 december 2010

Kvällen innan vår spelning på Katten!!!























Har suttit framför pianot en timma nu och gastat...känner mig lite groggy av trötthet.
Det har varit en händelserik vecka. Det är fullt ös.
Jag brukar påminna mig själv om att det är lika viktigt att vila som att öva. För att kunna prestera måste man göra både och!
Så nu ska jag vila mig i form, för i morgon smäller det :)

Välkomna ska ni vara till Last Leafs spelning på blå katten!

Det kan komma en trevlig överraskning i morgon...jaaa ni får se vad det kan vara i morgon ;)

Den som väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar