Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 18 december 2010

svalde snöflingor..


...i takt med varje tag jag stakade i skidspåret...eller snarare det ospårade spåret.
Knäpp som jag är skatade jag mig fram ett varv runt sidsjön i 1 dm djupsnö.
Tänkte för mig själv att jag kan ju inte vända. Ett varv ska väl ta mig tusan klaras av!
Jag hade ju laddat hela veckan för detta och ville helst åka några varv. Men efter ett varv och kramp i låren, så fick jag snällt ge upp för vädergudarna ville inte gå mig till mötes. Jag kunde inte heller ta det halvtaskiga klassiska spåret för jag hade så klart fästvallan hemma liggandes fint i min garderob. Mycket nytta gjorde den där. I vallalådan låg den och hånflinade åt mig när jag kom hem blöt som en hund.
Men ja ja, vad är en bal på slottet. Min kropp fick sig en omgång motion i alla fall! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar