Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 31 december 2010

Snart 2011.......

Jag och Ida skulle ha välkomnat det nya året tillsammans, men jag har fått influensa, så jag sitter i karantän för allas bästa! Och vad gör jag i feber yran och isoleringen från er friskingar? Jo, jag hittar den töntigaste bilden på oss och gör den till en nyårs hälsning till er alla från oss alla.....eller snarare fån mig.....men Ida hälsar säkert också gott!

Jag hoppas på ett år med en massa Last Leaf! Spelningar, inspelningar, nya låtar......

Nyårslöfte? Att få släppa en EP eller 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar