Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 4 december 2010

Jag vill tacka älskade publik!!!


Jag är mållös, omtumlad, glad, rörd och otroligt lycklig över att vi har fått spela för en sån fin publik bestående av nära och kära.

Innan jag öppnade ögonlocken i morse så var jag så närvös att jag bara ville blunda och tjurigt somna om...jag trodde att jag aldrig i livet skulle klara av att spela för dom människor som står mig närmast här i livet.
MEN det var det häftigaste jag någonsin gjort. Att se energin från er kära publik och samspelet med er: Hanna, Hampe, Eric och Anton.

Nu har nästan hela min familj hört mig och Last Leaf för FÖRSTA gången den här veckan. Så härligt att ni äntligen fått en riktig inblick i det vi gör :)

Även ett stort tack till Peter Ferneus som förgyllde första delen av aftonen med sina fina texter och vackra röst. Vi ser fram emot att samarbeta med dig!!!

Tack Åke för dig stöd vid mixerbordet!!! Skönt och tryggt att ha dig med! Du är en klippa :)

Tack till blå Katten för ert samarbete!! Last Leaf trivdes som handen i handsken på eran skuta!
Gud vad jag svamlar nu....helt slut och barnsligt lycklig över att så många ville dela denna dag med oss!!!

TACK TACK OCH ÅTER TACK till er alla som delade Last Leafs första spelning med full reportoar XD

2 kommentarer:

malin sa...

ÅH NI ÄR SÅÅÅ BRAAAAAA, JAG ÄR KÄR!!!!!!

Anonym sa...

Härligt att höra :) Hanna & Jag jobbar vidare, så det kommer mera!
MVH
~ LL

Skicka en kommentar