Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 25 september 2009

Bilder
Singeln Night train behöver en bild!
Vi har massor av bilder! Men ingen duger!
Ida är för långt borta för att fångas på bild tillsammans med mig och det är det ända vi har kvar att göra innan den 5:e oktober!
På tisdag ska jag gå till nån fotograt här i stan och bli fotad! Ida ska göra det samma i Västerås och sedan ska Jerker sammanställa biderna på photoshop. Va fasen ska man ta på sig? Stylist någon?:)

Albumets bilder ska tas i slutet av oktober....

Plötsligt har jag/vi denna blogg, en Facebook sida OCH en Myspace sida!
Jag som alldrig brukar sitta framför datorn sitter så fort jag får tid över!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni finns på så många platser! Och att det går så bra!
Kram Pernilla

Skicka en kommentar