Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 24 september 2009

Småpyssel på håll.

Så var jag i Västerås i gen, fast för sista gången!! Jag har läst till florist 2 terminer och är klar om 3 veckor :D

Det är mycket småpyssel på G med Last Leaf, så skönt med ett band namn :), som ska göras. Så telefon och facebook går hett om kvällarna mellan mig, Hanna & Jerker samtidigt som jag ska göra stilhistoria prov här och prestera på mini-gesell där. Tur att det mesta är roliga utmaningar :P
Hoppas bara att min förkylning vill ge sig snart. Är less på allt snörvlande. Vill inte vara hes nästa vecka ivf då jag hade tänkt att underhålla min klass med lite music :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar