Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 10 september 2009

Jag har fått blommor!

Ida sa att dom heter Gladiolus, jag tyckte att dom såg ut som stockrosor typ!
Men det är inte jag som är florist. Å inte fyller jag år heller!
Ida var nog på sitt givmildaste humör tror jag?! Go middag och massa repning, jag vet inte hur många gånger vi har spelat låten "My lion" ikväll? Vi är så
kära i den låten!

Jerkers mobbe var avslagen när vi ringde så micken han beställt åt oss får vi hämta en annan dag....don´t know when?

Vi har haft publik idag! Lilla hunden Josef har lyssnat.....
Vi har ALDRIG haft en spelning med våra låtar!
För 7 år sedan gjorde vi nån spelning tillsammans, men det har inget med dagens låtar att göra.
Vi skulle behöva kliva ut ur garderoben....

I oktober ska vi i allafall börja repa våra låtar med några shysta killar, det kanske leder till nått...spelningar alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar