Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 13 september 2009

Dagen efter dagen före....

fortfarande full av inspiration!

Första och absolut inte sista festen i nya lägenheten var nice!

Mat och musik hör ihop, de är båda primära. Det blev mycke pizza, vin och musik! Vår soffa har inte kommit ännu, så folk fick sitta/ligga på madrasser istället. Spartanskt, men det funka!

Jag och Jennys trubadurande känndes pretantionslöst och ricktigt kul! Efter oss bjöd dom som ville på en låt eller två. Ida och jag spelade "My Lion". Jag får gåshud av den låten. Brorsan som filmade oss tog med sig kameran hem, så vi får se när filmen läggs ut här?

Micken är numera på plats! Nu behövs bara en sladd och ett bra mick stativ.
Klädkammaren ska bli vår studio!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för de fina orden i min blogg Hanna! Saknar er!
Roligt att ni turas om att skriva.
Och ni ska se att ni hittar det perfekta bandnamnet. Jag röstar på Songs for a siren, so far. Men det ska ju kännas rätt!
Lycka till med allt!
Kram Pernilla

Skicka en kommentar