Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 7 september 2009

Vad skulle jag annars göra?

Trött som ett as efter en lång dag på skolan, men efter en skön tupplur tog jag igen mig och drog ner till Jerker. Nu har vi valt ut några bilder till bloggen, dimman passar våra toner.
Ida och jag har tonvis med bilder i dimman tagna under en helg i Ljungdalen utanför Idas familjs stuga.
Tänka sig! Ett förlag har kontaktat oss och vi hoppas på att kunna komma fram till en bra deal!Kul när något händer, men jag vågar inte hoppas på nånting! Det bästa som finns är ändå när själva projektet rullar på....Vad skulle jag annars göra? Band namnet har inte kännts viktigt för än nu! Själva låtarna har varit nr 1.
Ikväll föreslog Jerker namnet "Song for a siren". hmmm, ska smaka på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar