Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 12 september 2009

Förväntansfull...

En av mina bästa vänner Jenny kommer hem till mig när som hellst.
Vi ska repa på en liten repertoar med framförallt svenska visor i, sen ska vi laga pizzor i massor.
För till kvällen kommer en massa annat musik galet folk hem till mig, som ska lyssna på oss, men även dom ska bjuda på sina låtar.
Om Ida och jag spelar låten "My Lion" ska jag be nån filma, hur bra eller dåligt det än blir så lägger vi ut filmen här på bloggen. För den låten måste vi dela med oss av! Ida skrev den om sitt förra ex, han var hennes "Lion".
Men det får hon berätta om själv. Nu ska jag ta av mig morgonrocken och ta på mig nå anständiga kläder för Jennys skull!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är också förväntansfull.
Tack för att klädde på dig=)
/Jenny

Skicka en kommentar