Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 11 juni 2010

Acceptera

En helg i barnvacktens tecken. Får se hur mycke jag hinner skriva på bloggen med 3 små barn runt halsen. Blir nog mest deras favoriter som att blåsa såpbubblor på balkongen, dansa loss och leka, leka, leka. Hur kul det än är, så är så är jag inte ensam om ansvaret över barnen.
Tur det, för jag måste ta det luuuungt.
Min kropps tillstånd kan jämföras med en evig bakfylla!
Fast i det klassiska tänket "jag ska aldrig mer dricka!" Men gör det sen ändå, när man glömt bort konsekvensen.
Det är svårt att motstå det roliga i livet och att acceptera att jag inte är 100% frisk just nu.

Jag ska nynna mig frisk till Pop guru bandet The Arks "Let your body deside where you want to go, high or low, fast or slow"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar