Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 30 juni 2010

Ringde just Ida

och hörde en försoven och stressad Ida på linjen...
(bilden känns missvisande eftersom jag tog den igår, då hon var betydligt lugnare :)

Jag ringde henne för att försöka styra upp ett Last Leaf möte med Ida och vår producent Jerker den här veckan.
Det skulle lugna ner sig för honom med jobb efter midsommar och det är på tiden att vi ses!
Agendans punkter blir allt tjockare och vi har massor att snacka om och ta itu med.

Min sång röst börjar sakta att ta form, men jag vågar inte sjunga ännu....
Har inte sjungit på ca 2 veckor.....det är låååång tid för mig.

Men snacka i telefon går fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar