Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 2 juni 2010

Fina tjejer, fin mat

Suchi på balkongen med Ida och min syrra.

Nyss kom dom hem till mig med vinden, den blåste oss kalla på balkongen.

Sen blåste dom iväg åt varsitt håll.
Snacka om snabb visit!
Ida har fullt upp med flytten och Lina skulle hämta Arvid på dagis.
För mig som är sjuk står tiden stilla just nu. Men snart är nog magen frisk igen och jag drar gärna dit vinden bär mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska vi dra till Japan då eller? C vill inte och sa att det är helt ok om jag åker med dig ;)// Lina

Skicka en kommentar