Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 23 juni 2010

Tacksam


Vinter jacka mitt i sommaren och förkyld, men glad att solen tittar fram ibland!

Idag har Idas morfar och jag spenderat flera timmar tillsammans.... Han har hjälpt mig med att sätta upp spots och dimrar och två lampor i köket m.m. Hur snäll som hellst! Och allt han ville ha som tack för hjälpen var en lax macka och kaffe på balkongen!?! Nästa vecka ska han komma tillbaka och fixa uttagen i data rummet! Vad ska jag bjuda på då? Han snackade om sillbullar med korint sås.......vad är det??


1 kommentar:

Anonym sa...

haha söta farfar! här hittade jag ett recept: http://receptfavoriter.se/recept/sillbullar-med-korintsas.html. låter fruktansvärt...!
/anna

Skicka en kommentar