Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 14 juni 2010

Barn på nytt

Efter en helg omgiven av barn är jag full av fascination
Tänk att vara, omedveten om allt vad samvete och ansvar innebär!
Förutom ögoninflammation så har syrans barn smittat av sig sin barndom på mig.
Jag är barnsligt förtjust i idén att trotsa alla lagar och regler och bara göra som jag vill, lite hur som helst! Jag är absolut inte självmordsbenägen, men undrar vad som skulle hända om jag skulle kasta mig ur bilen medans den kör?
Inga konsekvenser!
Om någon säger "Nej" så bara MÅSTE jag göra tvärtom!
Retas, fnittra, springa barfota och palla äpplen!
Tänk att få vara barn på nytt! Jag var det folk brukar kalla "pojkflicka" när jag var liten.
Nu 27 år gammal älskar jag fortfarande att leka, men har slutat palla äpplen!
Den som ger sig in i leken får leken tåla!

1 kommentar:

Jenny E sa...

Palla äpplen hos Jim.. :)

Skicka en kommentar