Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 17 juni 2010

Drömmer vaken

Otålig och förförd av en visning hittar jag inte någon ro att sova.
Vem skulle inte vilja bo i ett hus vid en sjö?
Läget var sagolikt!

Jag känner mig förälskad och hoppas att vi får köpa huset!

Jag är en risktagerska, en dag drömmare, en visionär, en romantiker, men samtidigt en realist, en galenpanna, en livsnjutare, bla bla bla!
Min person är full av ingredienser som blir ett impulsivt recept av ett liv fullt av händelser.

Jag har levt väldigt explosivt, så en sån som jag skulle behöva bo ute på landet för att kunna landa mellan alla projekt.
Nu ska jag drömma vidare......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar