Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 21 juni 2010

Dramatik


När jorden går under för en sångfågel....
Dramatiska jag vill inget annat än att sjunga, bara därför att jag inte får sjunga!
Jag har tappat rösten förr ett par gånger....typiskt att förkylningar ska sätta sig just i halsen när man är så beroende av att sjunga som jag är!;)
Men jag kan nästan prata utan att det gör ont nu....
Kroppsspråk kommer man långt med och kan man inte prata i telefon så finns ju sms!
Om ett par dagar är det nog bättre, om inte........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar