Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 23 januari 2011

3D

Ser världen ur nytt perspektiv med de nya brillorna jag fick när jag skulle se på bio he he....
Mmmm mi like movies!:)
Internet har krånglat i min lgh och handikappat mig lite, men det är bara bra! För då har jag gjort annat än glott in i datorn. Det konstiga är att även mobben har krånglat!? + att lapp toppen snart måste pensioneras. Det är mycket med det tekniska!
Tur att det finns vänner i min närhet.
Nu ska jag ta av mig de nya glasögonen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar