Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 26 januari 2011

Djuret i mig

Jag längtar efter sommar......
Jag vill gå i skogen och titta på allt! Springa över granarnas rötter som tränger upp ur den varma jorden och ser ut som krälande ormryggar. Jag vill ömsa mitt skrumpna vinterskin och lämna det kvar på backen. Bli hög i mig och sväva som en fågels fjäder i varm luft. Glömma människovärlden en stund och nå en dimension där jag lägger märke till små detaljer som mjukt gräs som vajar när jorden andas.
När är vinter över??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar