Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 18 januari 2011

Tålamod

Fullt upp ena dagen och inget att göra den andra.
Så har det nya året sett ut för mig hitills.....
Har många praktiska hinder i vägen och problem som ska lösas.
Krast beskrivet så känns som att jag har drabbats av kreativ förstoppning. Embryon av idéer skrotas utan att ens få en chans. Men jag blir inspirerad av de fina människor jag möter! Man vet aldrig när det kommer bättre produktiva tider.....?
Det brukar gå upp och ner.
Just nu försöker jag bara att ha tålamod med mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar