Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 19 januari 2011

Inställd

nördkväll med Anton och Hanna.

Anton fick oväntat besök och var tvungen att ställa in kvällens teknikpyssel.
Vi tar nya tag till veckan i stället:)

Nästan lite lättad, för jag var så trött när jag kom hem att jag inte skulle vare en speciellt uppmärksam elev, om vi skulle ha lyckats lära oss något av Anton i kväll...
Så vi ska helt enkelt bestämma en ny date till veckan i stället!

Jag skrev det här blogginlägget för 2 timmar sedan....men jag var tydligen så trött att jag glömde publicera det upptäckte jag nu hehe....så jag fick skriva ett nytt.

NU lite sömn! Bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar