Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 17 januari 2011

Teknikens underverk!

Efter min och Hannas senaste träff, så återstår ett problem kring det nya mixerbordet som vi inte lyckades lösa.
Anton lovade att komma och titta på det med oss på onsdag, så att vi kan börja använda det, puh!
Skönt att vi har så många kunniga omkring oss som kan dom bitar vi inte riktigt behärskar :)
...men någon gång ska ju bli den första! sedan hoppas jag att det sitter som ett smäck!

Tills dess får jag sjunga utan min mick och spela på akustiskt som jag alltid gjort...och ska jag erkänna så är det väl så jag trivs bäst= utan tekniska prylar...men det håller ju inte på spelningar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar