Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 6 januari 2011

Snöoväder..

...är ett perfekt sett att få ventilera när jag är på ett sånt där känslosamt och dåligt humör.
Ensam i spåret, då ingen annan dum djävel är ute..igensnöade spåret!
Klabb under skidan så att jag i princip stod still i nerförsbackarna och med andra ord så fick jag inte ett skit för att jag tog i lite extra för att komma framåt. Heelt perfekt anledning att svära som en borstbinda och argt slå av den dm snö som konstant fastnade under skidorna på vägen hem....hehe....tur att jag i början av äventyret i alla fall lyckades åka i någons spår och fick utlopp för lite regäl uppförsteknikträning(oj vilket långt ord det vart..)

Nu är jag blöt som en hund, trött som en gnu OCH hungrig som en varg!
Bäst att jag hoppar in i duschen och får lite värme.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar