Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 5 januari 2011

Vilka karlar det finns där ute till hands ;)

1: Min bil fastnade när jag skulle åka från parkeringen till musikbörsen...fick hjälp i form av 3 karlar och en hink sand(det räckte inte med min spade som jag hade!)
2: Fick hjälp av grabbarna på musikbörsen att lasta i all utrustning.
3: Ytterliggere en karl kom och erbjöd sig att bära in utrustningen från bilen till min lägenhet!

Okey...jag bar ju så klart hälften av grejerna själv, men ändå. Kul att se att det finns trevligt folk som är villig att ge en hjälpande hand!

Nu återstår bara för Hanna och mig att packa upp utrustningen och få den att fungera :P

Önska oss lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar