Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 31 januari 2011

Gunga mig också!

Ida har plats för kreativitet som blomstrar och vill ses imorgon och snacka och spela, men just nu har jag så fullt upp med andra projekt, så vi får se om jag hinner! Men det är så kul att Ida är på G! Blir lite avundsjuk dock, skulle också vilja ha tid och ro att vara kreativ. Jag har börjat året med rätt dålig hälsa och inte velat sjunga med sårig hals...synd, men jag är rädd om pipan och använder den bara om jag måste. Haft det allmänt körigt på alla plan, så Last Leaf har inte fått lika mycket uppmärksamhet av mig som det förtjänar! Hoppas att februari kommer med lust och fägring stor!:)
Ni skulle se våran facebook konversation som handlar om reptider!:)
Så jäkla svårt att hitta en dag då 5 individer kan repa!
Ingen av oss har 8-5 jobb, så vi måste möblera om tiderna hur som helst!!!
Antar att de rep då alla kan delta blir sällsynta, men vi stretar på ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar