Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 16 januari 2011

Dagdrömmer,städar..

Söndag är en bra städdag! Lyssna på lite bra musik, stöka på och dagdrömma mig bort..

Dagens stjärna på min himmel är Sofia Jannok!
Jag och Hanna åkte till Jokkmokk marknad och sålde armomakuddar och silversmycken för några år sedan. Sista kvällen snubblade vi in på en av dom häftigste konserter jag sett.
Jag är otroligt svag för samiska och föll som en fura för Sofias sköra klara stämma...trolltrumman som trummade..och ja, det var häftigt!

Nu ska jag skura vidare!
Önskar er en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar