Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 15 mars 2010

Gitarr

I går kväll satt jag med gitarren i handen och komponerade. Fick faktiskt till ett riktigt shysst gitarrkomp, men jag är inte tillräkligt vass på det för att det ska bli så där fint i övergångarna mellan olika stycken.
Men skam den som ger sig!
.....om 10 år kanske jag är riktigt haj på det :)
Man kan ju alltid hoppas. Jag ska nog be en polare om hjälp!

Borde gå och lägga mig snart, men det är alltid svårt att varva ner när salsa repet slutade 2230.
Lite te och macka så somnar jag nog snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar