Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 1 mars 2010

Stämmor byggs upp


Om jag inte kan vara aktiv så kan jag i alla fall ligga i sängen och tänka ut stämmor ;)
Annars är det inte så mycket man kan göra när man har feber. Jag fick snällt vara hemma en dag till då jag var helt slut efter ett tappert försök ute bland mänskligheten i går eftermiddag!
Men i dag har jag sovit och vilat så bra att jag tror jag kommer vara på benen i gen i morgon :)
... och den här gången lurar jag faktiskt inte mig själv!
Jag känner att energin är på väg tillbaka i kroppen.
En natts sömn till så ska jag vara på benen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar