Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 17 mars 2010

Huller om buller

Försov mig idag, det är bland det värsta jag vet. Hela dagen blev förstörd........
Så sur och med ont huvud sitter jag här och hoppas att jag ska vakna imorgon!
För imorgon ska jag om min klass genrepa vår barn föreställning inför publik för första gången. Det kan jag inte missa.
Och på kvällen är det rep med Last Leaf.

Ida då? Jo hon dansar salsa för livet på nån insamling för kvinnor!?
Jag håller tummarna för att det ska gå bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar