Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 22 mars 2010

...ska bara hämta igen lite sömn!

Salsahelgen i lördags var det roligaste jag gjort på länge :) Vi kom tillbaka till Sundsvall vid 0630 tiden på söndan!!!
I går jobbade jag eftermiddag o träffade Hanna en sväng. Jag har precis kommit hem från jobbet nu och jag riktigt känner att nu är det dags att återhämta sömnen!

Vissa påstår att det inte hjälper att sova extra mycket en dag, utan att man bara ska försöka att komma tillbaka till regelbundna sovtider. Men det stämmer i alla fall inte på mig. Om jag har sovit för lite på en vecka, då kan jag inte hålla mig vaken, utan måste sova i kapp några timmar på dan med....vi är alla olika.

En sak är i alla fall säker. Det var värt all trötthet som sköljer över mig nu. Det vart en kväll fylld av salsa, merengue, batchata & lamba zouk. Ojojoj vilka rytmer :P ....i går saknade jag nog både, sömn, vätska, alla salter i kroppen och mat!
Musik och dans är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar