Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 26 mars 2010

Miraklet



Imorgon ska jag sjunga Miraklet på Wilda-lis dop! Så, nu håller jag på att nöta texten. Om jag har många låtar jag ska lära mig, brukar jag läsa varje låt text ca 25 gånger innan jag kan den. Känner mig ovanligt trög ikväll.....så jag tar nog med mig fusklapp imorgon. Kolla på hans video, det ser ut som om han försöker återspegla Jesus när han gick på vattnet! Ett mirakel! En gång badade jag i de vatten Jesus sägs ha gått på, jag flöt ganska bra.....:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar