Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 4 mars 2010

Rep eller inte rep...det är frågan?

Snart ska jag ringa Hanna och se hur hon mår. Vi har avverkat var sitt virus efter varandra här. Jag hoppas hon är bättre, för jag är så sugen på att spela :)

Mitt piano är dessutom där eftersom det var meningen att vi skulle spela in med Jerker i helgen. SÅ NU KLIAR DET I MINA PIANOFINGRAR!

Undra om Stefan och Jens kommer att ses snart i gen och sätta det sista på musikvideon till Shiver? Det har varit så kul att jobba ihop! Och spänningen stiger, hur ska slutprodukten bli tro.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar