Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 9 mars 2010

Tuffa och sköra


Om tonårs tjejer kan förenas i musik,
borde vi också kunna göra det!
Idag har jag "väglett" och musicerat med dom i nästan 4 timmar.
Inspirerande!
Jag glömmer bort mig själv under processen och strävar efter deras mål i slutet av regnbågen.
Ingen av tjejerna är färg-blinda, men de ser inte samma sak som jag gör.
Minsta, blick och ord har betydelse.
Dom tar åt sig "allt". Jag försöker få dom att våga "se"! Se va grymma dom är! Om några veckor är det deras namn som finns på publikens läppar i deras folketshus. Sheez!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar