Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 1 augusti 2010

Åh, Tack för en underbar dag och kväll i går!

Efter en nervös dag, så fick vi äntligen kliva upp på scenen på Härefestivalen och för första gången sjunga ut Last Leafs toner till folket.
Nu är Oskulden tagen ;)
Jag, Hanna, Anton och Hampus på piano, sång, Cajun, gitarr och bas.

Även jag vill tacka er alla som var där! Ni var en underbar publik och jag kunde inte ha tänkt mig en bättre start. Ni sken som solen ovanför er och gjorde att vi trots nervositet kunde slappna av och njuta på scen. Jag ska inte upprepa nära och kära som åkte dit får vår skull, då Hanna redan har prickat in brorsan, kusinvitamin och hela vänskaran, men det betydde jättemycket ska ni veta SÅ TACK!
Och Tack till Häreborgsgänget som skapat en fantastiskt fin festival! Jättekul att vi fick vara med!

Och Hanna, TACK för att du vill vill dela musiken med mig! ...och en skärbräda är högst underskattad med tanke på hur handikappad man blir utan en ;)

Hälsningar Ida i Last Leaf...eller Last Leave, Last Life..Last Heat...ja tolkningarna har varit många hihi! Det är tydligen inte så lätt att uttala vårt bandnamn som jag själv tror :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar