Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 19 augusti 2010

Kluddet som blev en idé! Som kanske blir...

Istället för att glo på film eller mer Flight of the conchords serie, som man "får" göra när man är hemma och förkyld och febrig, så fick jag för mig att kludda vidare på ett manus jag och Hampe började skissa på igår.
Serie manuset är just nu i amöba kvalité och är tilltänkt låten "Don´t worry dear".
Kul om den också skulle få en musikvideo!Musikvideon utspelar sig i Idas lilla kök!:)

Karlar kommer och går därigenom.....jag ska inte avslöja för mycket! För tänk om det blir av!!!
Då blir det ingen överraskning för er!

Av eller inte, jag är glad så länge jag får ner mina idéer på papper istället för att bära på dom och försöka att få dom att överleva och trängas med alla mina andra tankar.

Lätt att det inte blir mer än en tanke!
Hoppas att idéen blir AV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar