Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 16 augusti 2010

Last Leaf städar..

...bland textdokument, bilder, ljudspår,videospår mm.

Jag kan tycka ibland att vi inte hållit på så länge. Men nu har vi kommit till den punkt att vi har så mycket mappar/filer/undermappar/lösa filer...ja det är en enda stor röra på Hannas och mina datorer att vi snart inte hittar någonting. Men snart har vi katalogiserat hela Last Leaf och har SAMMA innehåll på båda burkarna, pust!

Det var egentligen tänkt att grabbarna skulle komma o repa med oss i dag, men Anton fick halsfluss :S

Så Hampe fick stå ut med oss i filflyttandet i stället. Men sånt måste ju också göras.
Det ända musikstycket som spelades stod jag för. Jag presenterade min tårdrypande låt My Secred som ska börja jobbas med. Hanna ska plugga in text o melodi tills nästa gång.
Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar