Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 5 augusti 2010

Pyssel

Timmar av omslags makeri hemma, medans Ida florerar som florist idag.....
Det är mer jobb än vad jag trodde! Eller så blir jag aldrig nöjd idag, jag vet inte?
Här är några av de bilder som jag fortsätter att pussla med.
Sen ska det photoshopas och fixas litte till! Ida ska få se resultatet lite senare ikväll när vi åker och smakar på Jens goda kaffe.
Det är Jens i rollen som Stefan som håller i silverlövet på bilden.
Snart hoppas jag att vi får se låten Shivers färdiga musikvideon som han är med i!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar