Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 11 augusti 2010

..eller vad tycker ni om den här?

Blå vattenströmmar möter bruna toner som känns igen från Night Train omslaget...
Fast det vart lite väl dimmig..vart finns fokus i bilden. Hmm..Ja vad tycker ni? Jag och Hanna jobbar på och vi har några varianter som vi försöker välja bland.
Så morgondagens LL-möte kommer nog handla en hel del om omslag och så klart det pågående jobbet med mastringen som Jerker jobbar med. Så kul!

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på en annan låt som vi ska jobba vidare med som heter Sway..... sway with me ;)
Vi behöver ändra pianokompet. Så nu ska jag lyssna mig till sömns, så att kreativiteten kan krypa på lagom till helgen. Då ska jag sätta mig ner och snickra lite på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar