Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 1 augusti 2010

Tack ärade publik!

Härefestivalen var en upplevelse jag kommer att bära med mig!

Ödmjuk och omtumlad är jag nyss hemkommen och försöker att smälta dagen.....

Tack Hampus på bas och Anton på Cajon!

Tack vaduvill: Håkan, Anton, Maria, Jens, Anna, Eva, Eva N, Christer m.f!

Tack "fansen" i publiken som tog sig ut till Indal: Emil, Arvid, Sigge, Freja, mamma, Callum, Jenny m.fam, Pernilla och Erik, Daniel, Anna och Joel, Jens, Ida och Valter m.fam, Anna och Jocke i Trakdor och alla ni andra förstoss!

Och tack Ida!
I spark present fick Ida en skärbräda av mig och hon gav mig vår löv-symbol i form av ett smycke i silver.......jo, det har hon visst suttit hemma och filat på några dagar före spelningen!!!!
Som en skatt runt min hals ska den hänga!

Lööv u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar